14 червня, 10:00 – 14:00
Організація маркетингу на підприємстві. Бренд-менеджмент.
Структура та зміст маркетингового інструментарію підприємства. Розробка та реалізація бренд-стратегій.
Формування активів бренда на прикладі окремих товарних категорій. Як працює споживче сприйняття і поведінка у брендингу?
Практичне заняття.
Кожен учасник дістає з мішка один з предметів. Завдання: протягом 15 хвилин продати групі цей предмет, акцентуючи увагу на основних і додаткових характеристиках. Визначити і описати раціональні та емоційні складові продукту та ступінь їх впливу на прийняття рішень щодо купівлі. Запропонувати найбільш ефективні шляхи просування та продажу продуктів.
Маркетинг від профі.
Маркетингова аналітика.