EDU 4 YOU
10 червня - 15 червня 2019 р.
(10.00-10.00)
Запрошуємо 9-11 класи!
Освітня програма для формування уявлення про маркетинг - сферу, що стрімко розвивається в Україні та потребує молодих спеціалістів.

До маркетингу відносяться наступні ключові напрямки діяльності:
Реклама та PR
Це процес переміщення людей, вантажів, сигналів та інформації з одного місця в інше. В логістиці транспортування розглядається, як процес переміщення людей та вантажів, або перевезення.
Бренд-менеджмент
Це дії з утримання матеріальних цінностей на складі.
Маркетингові дослідження
Планування, створення та контроль за потоками інформації й матеріалів у ланцюгу постачання з метою задоволення потреб клієнтів з максимальною ефективністю. Спрощено ми можемо сказати, що логістика — наука й практика управління ланцюгами поставок (постачання).
Інтернет-маркетинг
Visual communication takes place through pictures, graphs and charts, as well as through signs, signals and symbols. It may be used as an adjunct to the other methods.
Кожне заняття буде побудоване за такою програмою:
45 хвилин
Лекція
45 хвилин
Практичне заняття
45 хвилин
Зустріч з практиком
Програма курсу
02 лютого – 02 березня 2019 р.
10 червня, 10:00 – 14:00
10 червня, 10:00 – 14:00
Чому я хочу стати маркетологом?
Чим займаються маркетологи на практиці. Якими якостями і навичками потрібно володіти, щоб домогтися успіху в цій сфері.

Практичне заняття.
Тест на маркетолога.
Розробка концепції нового товару.

Маркетинг від профі.
Познайомитеся з роботою директора з маркетингу
11 червня, 10:00 – 14:00
11 червня, 10:00 – 14:00
Маркетингові дослідження: навіщо вони потрібні і як їх проводити
Важливість маркетингової інформації для компанії та джерела її отримання.

Практичне заняття.
На практичному занятті ви розробите опитувальний листок.

Маркетинг від профі.
Познайомитесся з функціями менеджера дослідницької компанії.
12 червня, 10:00 – 14:00
12 червня, 10:00 – 14:00
Інтернет-маркетинг
SMM як інструмент Інтернет-маркетингу.

Практичне заняття.
Просуваємо рідну школу в соціальних мережах. Суть: створити акаунти в різних соціальних мережах, прописати контент-план з рубриками. Підготовити перші пости та розмістити їх, запросити підписників до груп. Продумати ідею для першого конкурсу.

Маркетинг від профі.
Спонсорський маркетинг.
13 червня, 10:00 – 14:00
13 червня, 10:00 – 14:00
Маркетингові комунікації.
Сутність та складові маркетингової комунікаційної політики. Суттєві відмінності та основні інструменти ПР та Реклами..

Практичне заняття.
Навчимося виокремлювати інформаційні приводи для написання дійсно цікавого та ефективного контенту. Опробуємо в ігровій формі основні компоненти іміджевої кампанії.

Маркетинг від профі.
Робота в рекламній індустрії.
14 червня, 10:00 – 14:00
14 червня, 10:00 – 14:00
Організація маркетингу на підприємстві. Бренд-менеджмент.
Структура та зміст маркетингового інструментарію підприємства. Розробка та реалізація бренд-стратегій.
Формування активів бренда на прикладі окремих товарних категорій. Як працює споживче сприйняття і поведінка у брендингу?

Практичне заняття.
Кожен учасник дістає з мішка один з предметів. Завдання: протягом 15 хвилин продати групі цей предмет, акцентуючи увагу на основних і додаткових характеристиках. Визначити і описати раціональні та емоційні складові продукту та ступінь їх впливу на прийняття рішень щодо купівлі. Запропонувати найбільш ефективні шляхи просування та продажу продуктів.

Маркетинг від профі.
Маркетингова аналітика.
2000 грн*
Вартість навчання
Ось, що про нас кажуть наші слухачі!
*Хочеш отримати знижку?
Рання реєстрація і оплата
Запишися на курс і сплати за участь до
6 лютого і отримай знижку 10 %
нова ціна
1800 грн
Зареєструватися
Ти вже проходив наш курс
Якщо ти навчався на наших курсах раніше, в тебе вже має бути сертифікат зі знижкою 10 %
нова ціна
1800 грн
Зареєструватися
Зареєструватися на курс
Заповніть форму і ми надішлемо лист з підтвердженням реєстрації.
Які курси вас зацікавили?
Хочу підписатися на розсилку новин
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності
Made on
Tilda