EDU 4 YOU
Курс
SEO: оптимізація сайту

інтенсив для початківців
Тільки найголовніше від кращих спеціалістів
дата уточнюється
субота
10.00 – 17.30
м. Київ,
пр. Перемоги 54/1
Курс для тих, хто бажає підвищити ефективність інтернет-маркетингу за допомогою SEO.
Для маркетологів, інтернет-маркетологів, власників бізнесу
Ключові факти про курс:
20 місць у групі
Навчання проводиться у групах до 20 чоловік, що дозволяє усім засвоїти матеріал та поспілкуватися зі спікером
Початковий та середній рівень
Буде цікаво слухачам початкового та середнього рівня підготовки
6 годин
Інтенсивної та насиченої роботи, націленої на результат. За цей час будуть зформовані практичні знання і ви зможете відразу почати застосовувати їх!
Цей курс дасть вам такі результати:
Уся необхідна інформація, для роботи з семантикою вашого сайту
Знання принципів та правил зовнішньої та внутрішньої оптимізації сайту
Знайомство з інструментами GOOGLE для покращення показників сайту
Знайомство з кращими спеціалістами SEO оптимізації сайту
Процес навчання можна подивитися в нашій галереї, задати всі питання особисто можна по телефону чи e-mail

або

у соціальних мережах
Цей курс буде корисним
Підприємцю
Керівнику бізнесу
PPC спеціалісту
SEO спеціалісту
SMM спеціалісту
Медіапланеру
Інтернет-аналітику
Контент-менеджеру
Маркетологу
Інтернет-маркетологу
Програма створена справжніми професіоналами своєї справи!
Павло Брадулов
Павло вже більше 10 років працює у digital сфері, реалізуючи комунікаційну стратегію крупних гравців: телеком, fintech сервіси, працював як на стороні клієнтів, так і з боку агенцій: lifecell, Performics Ukraine (агенція), Vega telecom, Portmone, PlatinumBank, Volia
Павло у співпраці з експертами розробив для тебе круту програму!
Програма курсу
1 червня 2019 р.
10:00 – 17:30
Початок роботи. Системи аналітики.
  • Що таке діджітал маркетинг та навіщо SEO?
  • HTML розмітка сайту – які тєги як використовувати
  • Підключення сайту (установка GTM і установка скриптів в нього)
  • Огляд інтерфейсу (Google Search Console)
  • Огляд інтерфейсу (Google Analytics)
  • Інтерактивні тести
Робота з семантикою (теорія)
  • Що таке семантика
  • Методи підбору семантичного ядра
  • Методи кластерізаціі семантичного ядра
  • Релевантність запитів
  • Структурування запитів і створення посадочних сторінок
  • Збір пошукових запитів ніші, обробка статистики пошукових запитів, складання семантичного ядра по сортуванню запитів, кластеризація семантичного ядра
  • Інструменти для збору і аналізу статистики пошукового запиту
  • Вибір структури сайту, створення логічної структури сайту
  • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту
Робота з семантикою (практика)
  • Підбір пошукових запитів на прикладі роботи з платними і безкоштовними сервісами
  • Розбивка і угруповання по частотності
  • Розширення семантичного ядра
  • Кластеризація запитів
  • Підбір сторінок і просування під запити
Оптимізація структури сайту
  • Структура URL, ЧПУ.
  • Оптимізація структури сайту
  • Рівні вкладеності сторінок.
  • Зв'язок семантики і структури
  • Структурні особливості e-commmerce проектів (розділи, підрозділи, картки товарів / послуг)
  • Головне меню сайту
Внутрішня оптимізація
  • Технічна оптимізація
  • Оптимізація мета-даних і текстів
  • Перелінковка і мікророзмітки
  • Взаємодія з пошуковими системами аффіліатов
  • Огляд і робота з інструментами та сервісами для аналізу і моніторингу проектів Google Search Console
  • Перевірка оптимізації для мобільних
  • Перевірка швидкості роботи
Зовнішня оптимізація сайту
  • Що таке посилальна маса і звідки її взяти
  • Особливості роботи алгоритму PageRank, створення релевантного анкорного тексту
  • типи посилань
  • Купівля та розподіл посилальної маси
  • Що таке біржі посилань
  • Джерела отримання зовнішніх посилань
  • Які посилання фільтруються пошуковими системами і які санкції за це бувають
  • Яким повинен бути контрольний профіль ресурсу
  • Загальні характеристики посилальної маси
  • Джерела і типи посилань
  • Види зовнішнього контенту (статті, прес-релізи, відгуки, описи в каталоги)
  • Методологія нарощування посилальної маси.
  • Посилальна стратегія
  • Санкції пошукових систем: Пінгвін, Панда
Лінкбілдінг (практикум)
  • Огляд сервісів для аналізу і аналіз конкурентів
  • Складання плану
  • Огляд інструментів для покупки посилань
  • Правильний підбір сайтів для розміщення посилань
А ще будуть
Питання та відповіді
Можна ставити питання та отримати на них відповіді
Кава
Між блоками будуть кава-паузи і перерва на обід. В цей час ти зможеш поспілкуватися зі спікером та знайти нових друзів
Спілкування
Можливість познайомитися з людьми, яких цікавлять ті ж речі, що й себе
Від тебе ми очікуємо наступне:
Власний ноутбук
Для ефективної роботи ти маєш прийти на заняття з власним ноутбуком
Бажання навчатися
Ми підготували цікаву навчальну програму, але без зусиль слухача результат буде не таким, як ми очікуємо
Аналітичні здібності
Бажано мати аналітичні здібності або бажання їх розвинути
Після проходження курсу ти отримаєш
Офіційний сертифікат
Матеріали курсу
Знижка 10 % на будь-який наш курс
Але найголовніше, що
Ви зрозумієте правила та принципи налаштування вашого сайту до вимог пошукових систем та зможете збільшити органічний трафік.
750 грн*
Вартість навчання
*Хочеш отримати знижку?
Рання реєстрація і оплата
Запишися на курс і сплати за участь до
21 травня і отримай знижку 10 %
нова ціна
675 грн
Зареєструватися
Ти вже проходив наш курс
Якщо ти навчався на наших курсах раніше, в тебе вже має бути сертифікат зі знижкою 10 %
нова ціна
675 грн
Зареєструватися
Зареєструватися на курс
Заповни форму і ми надішлемо лист з підтвердженням реєстрації
Ваш коментар (промокод, питання до спікера і таке інше)
Хочу підписатися на розсилку новин
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності
Поділися з друзями :)
Якщо цей курс здається тобі корисним, розкажи про нього друзям!
Made on
Tilda